سیلدنافیل

دیروز یه نسخه سیلدنافیل100 میلی گرم داشتم. منم روش نوشتم طبق دستور..

بعد که طرف داروشو گرفت اومد پیش من گفت: خانم دکتر این قرص رو چطور بخورم.. 
بهش گفتم  نیم ساعت تا 1 ساعت قبل از نزدیکی و فقط 1 قرص درروز می تونی بخوری.. 

مرد خیلی ساده و کم سوادی بود ..همین طور نگاهم می کرد که نفهمیده چی گفتم.. 

تکرار کردم نیم ساعت قبل از نزدیکی این قرصو باید بخوری.. 

بازم با تعجب نگاهم نگاهم می کرد.. 

نمی دونستم چطور براش توضیح بدم.. 
طرف انگار نمی دونست برای چی رفته دکتر و مشکلش چی بوده.. و معنی نزدیکی رو اصلا نمی فهمید.. 

خلاصه من دوباره حرفمو تکرار کردم.. اونم در جواب بهم گفت خانم دکتر روزی چند تا از این قرص ها بخورم...  

بهش گفتم قبل از نزدیکی!!!  ادامه داد شب ها بخورم..

 

نظرات 12 + ارسال نظر
داش سامان سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 http://dashmu.blogsky.com

سلام رفیق
عجب وبلاگی داره
عین سایت درستش کردی
دمت گرم
ببینیم من بهتر مینویسم یا تو
البته من میخوام با این وبلاگه باحالت تبادل لینگ داشته باشم
ولی بازم دمت گرم از این همه زحمتی که میکشی

نیلوفر چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:14 http://nilouyee.blogfa.com/

محمد/33/خرم آباد چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:55

سیلدنافیل به چه دردی می خوره؟؟!!!...

سلام
نمی دونم سوالتون جدی هست یا شوخی..
من اونو جدی می گیرم.. برای کسانی که مشکل e r e c t i on دارند مصرف می شود.

علی چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:17 http://medicineman.persianblog.ir

میشه یکم بیشتر توضیح بدین؟!

چشم حتما...

نوید جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 http://irpha.com

بری من همیشه سوال بود که یک جوان که قاعدتا نباید مشکل er.. داشته باشد چرا باید از این دارو استفاده کند؟
نقش Placebo داره برای افزایش Lib..
یا این بندگان از مشکل Premature.Ej رنج میبرند که برای Re.Erec بهشون کمک میکنه؟ چون خیلی هم عجول هستند که زود بگیرند و برن نشده که ازشون بپرسم مشکل واقعیشون چیه و این دارو چه کمکی بهشون میکنه

دکتر به نکته ظریفی اشاره کردی..
منم این مورد برام سوال هست.. چون خانوم هستم اگه ازشون علت استفادشونو بپرسم جوابی نخواهم گرفت..

برادر علی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:04 http://ali.baratian.ir

به نوید: این جوانان برای کار خلاف می خواهند. بنابر این چون در آن موقع هم می خواهند زود کارشان را انجام بدهند و حوصله foreplay راندارند (وفکر کنم اصلا در آن مورد، مسخره باشد!) و هم استرس گیر افتادن دارند بنابراین نمی توانند er بشوند... و متوصل به سیلدنافیل می شوند... به همین سادگی...

ممنون دکتر
به اطلاعاتمون افزوده شد..

فرشید یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 21:20 http://no-1.blogsky.com

وااااااااااااااااااای

:-)))

نوید دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:03 http://irpha.com

چه جالب! پس مساله اینه! ممنون علی جان،
در همین راستا یه مطلبی رو هم مطرح کنم. صندوق دار ما یه روز اومد گفت دکتر.. میدونی چرا فروش ک ا ن د و م های دو تایی و سه تایی ما زیادتره؟؟
گفتم والا چی بگم شما اونجا مسئول فروشی لابد چون ارزونتره..
گفت نه دیگه کسی که مصرف داره تعداد بیشتر بگیره که به صرفشه..
گفتم خوب راست میگی بیشتر بگیرن که خراب نمیشه.. بلاخره استفاده میشه..
گفت نه دیگه! اینا اکثرا کسانی هستند که لایی!! میکشند و میخوان مدرک جرمی چیزی هم باقی نذارن!!
عجب!!
واقعا داروخانه یک دانشگاه علوم اجتماعی هم هست یه جورایی..

mohamad-ali پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:53

Salam
Man Mohamad-ali hastam 21 ale az otrish. Man ham dar inja Darousaazi mikhoonam, va doost daaram age darsam tamoom shod biyam Iran zendegi konam. Lotfan bishtar dar morede Iran va emkaanate Kaariye Iran baraye Daarousaazaan benivisid, choon man ziad rajebe Iran nemidoonam. Dar Zemn Khaterehaatoon kheyly khandedaar hastand. Looks like living in Iran is really funny. Lotfan age mishe bishtar khaatere benevisid.
kheyly mersi
khodafes
mohamad-ali

سلام محمد علی جان
لطف داری
از اشنایی با شما خیلی خوشحالم
چشم حتما
بهت پیشنهاد می کنم به وبلاگ دوستام که لینکشونو دارم هم سر به زنی اکثرا داروساز هستند

Mohamad-Ali جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 21:01

Salam
Az inke be peyghame man javabd dadid kheyly mamnoon hastam. Mitoonam azatoon ye soal beporsam? Man alan dar Terme sevvom hastam. Va Darousaazi dar Otrish 9 Term tool mikeshe. Beadesh madrake Master of Pharmacy behem midan. Ba in Madrak too Iran mishe kaar kard? Choon man shenidam ke dar Iran Darousaazi 6 saal tool mikeshe? kheyly mamnoon misham age be poreshe man pasokh bedid. Choon man Irano kheyly doost daram. Baa inke dar Otrish be donya oomadam vali zendegi bedoone Iran baraye man hich arseshi nadare. be khoda kheyly doost daram biam Iran zendegi konam

khodafes
mohamad-ali

سلام
خواهش می کنم
در مورد قبول مدرکتون تو ایران دقیقا اطلاعی ندارم ولی براتون تحقیق می کنم
فکر کنم مدرکتون قوق لیسانس قبول کنند .تو ایران مدرک داروسازی دکترای حرفه ای هست
بازم براتون دقیقا می پرسم

سارا پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 17:47

سلام من دانشجوی ترم 8 دارو هستم من موقع انتخاب رشته داروسازی رو به پزشکی و دندان ترجیح دادم
امابا شروع هر ترم جدید هر استاد جدیدی که میاد ما رو از زندگی و این رشته نا امید میکنه میگن که بالاخره که چی آخرش دارو فروش میشین ، فقط تخصص ارزش داره

خانم دکتر نظر شما چیه ؟ واقعا راست میگن؟
من همش احساس پشیمونی میکنم

salam khanoom dr
na azizam aslan in tor nist, dandan pezeshk ha ke hasrat tamizi kare maro mikhorand,azizam baraye khanoom ha behtarin reshte daroosazie,farda ke ejdevaj kardio dargire karo bare khoone va ensha ala nini shodi mifahmi,
man ke reshtamo doost daram,too zendegi be hame karam miresam,zendegi motekhses ha ro bebin aslan hamash karo kar lezat donaro nemibarand, dandan pezeshki ham ke aslan kheili kasifo por zahmate
barat arezooye movafaghiat mikonam

سازا پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:21

خانم دکتر عزیز مرسی از اینکه به کامنت من توجه کردین
سال نو رو به شما وخانواده گرامیتون تبریک میگم

برام دعا کنین که درسامو خوب بخونم و بدون استرس همشونو پاس بشم
(متأسفامه چند ترمه که اصلا حوصله درس و دانشگاه رو ندارم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد